answered à « I have service for the next week, am ready to switch to Fizz, what lead time do I need to transfer my number/activate? »
answered à « why is my interent pending? »
answered à « How much time does it take before I receive my modem/router once I ordered it? »
answered à « When does the referral code become available? »
answered à « Automatic best answer? »
answered à « I think I broke my modem? »
answered à « Paramètres samsung »
answered à « Anyone need extra data? »
answered à « Receiving kudo points late? »
answered à « Pourquoi je ne vois pas ma facture sur mon compte? »
answered à « Need data gift, can you send me some? »
answered à « A My Rewards perk is waiting for you »
answered à « Can I use the mobile referral to order the home internet? »
answered à « No wifi signal October 29? »
answered à « How to activate Sundae (add-on) and Explorer (travel add-on) badges which I bought last May and August? »
answered à « Pour quoi Jai Hors ligne ? »
answered à « My order, was not delivered »
was made best respondent to « Êtes-vous hésitant à rejoindre Fizz? »
posted a new question « General Question : What can Fizz improve ? »
answered à « What is the Simple way to Solve Mozilla Firefox Critical Error »
answered à « How quick do you earn points? »
answered à « Reffral code? »
answered à « Please Spare data ? »
answered à « Comment fermer mon compte »
answered à « Do I close the topic when I select "best answer" to my questions? »
answered à « Login Failed - unknown error? »
answered à « Transfer my number? »
answered à « Êtes-vous hésitant à rejoindre Fizz? »
answered à « Why do we sometimes get "This answer is undergoing moderation" when posting? »
posted a new question « Problem with login in into Fizz Community »