Answered question

Not able to acces my voicemail ?

For about couple of dais I'm not able to access my voicemail, Is telling me that the nr I'm trying to call can't receive calls for the moment, please try again later.

Claudiu
Claudiu

Claudiu

User level
Level
0
2 / 100
points

Here's how you can set up your voicemail: https://fizz.ca/en/faq/how-do-i-set-up-my-voice-mail.
If you still encounter an issue, do not hesitate to contact Fizz via chat. A chat bubble will appear in the bottom right corner of the the page I just gave you.

Did you find this useful ?

No (0)

Yes (0)

0% of users found this answer useful

Other answers

Afin de pouvoir clavarder avec le support, assurez-vous de ceci:

  • Vous devez être connecté à Mon compte.
  • Vous devez être sur une fiche d'aide. https://fizz.ca/fr/faq/resoudre-un-enjeu
  • Vous devez être durant les heures d'ouverture du Service client: du lundi au vendredi de 8h à 21h (HNE), les fins de semaine et jours fériés de 10h à 18h (HNE).
  • Tout bloqueur de publicité de votre navigateur doit être désactivé.

Si la bulle n'apparaît toujours pas, c'est que le nombre de sessions en attente est supérieur à notre capacité de traitement. À ce moment-là, laissez-nous un message sur Facebook Messenger ou en privé sur Twitter.

Philippe
Philippe

Philippe

User level
Level
0
12 / 100
points

I have the same issue. However, I can call my voicemail manually from Skype and that works.